![SAILOR24.PL](/upload/sailor-kubik/logos//logo_header.png)
-
-
Koszyk jest pustySuma Netto 0Suma Brutto 0
- Kategorie
- Szukaj
-
Trymowanie silnika LENCO
1119.37
2481.70
993.30
382.55
287.84
154.99
64.58
1888.19
4093.11
7123.43
2054.25
2696.96
2281.81
1928.16
158.68
191.89
573.22
1377.70
1377.70
1377.70
62.73
62.73
3127.50
3502.67
3819.42
2964.51
3044.46
3278.18
2124.97
3235.12
3401.18
76.88
83.03
9542.39
Trymowanie silnika – co warto wiedzieć
Trymowanie silnika może znacząco wpływać na efektowność i działanie maszyny. Proces ten ma także na celu maksymalizację wydajności silnika, poprzez precyzyjne dostrojenie różnorodnych parametrów i ustawień. Trymowanie silnika zaburtowego to inaczej? Wszystkie ręce na pokład. Sprawdź, jak to działa.
Co to jest trymowanie silnika?
Odpowiednie dostosowanie różnych komponentów silnika ma na celu głównie zapewnienie maksymalnej efektywności. W końcu dodatkowa moc silnika, czy poprawa jego osiągów to zalety, które docenia każdy kierujący daną maszyną. Trymowanie silnika to inaczej:
• Wzrost wydajności - modifikacja parametrów silnika może prowadzić do jego większej wydajności poprzez dostrojenie kluczowych aspektów. Usprawnienia w systemie paliwowym, zapłonowym, wlotowym i wydechowym mogą podnieść wydajność i poprawić charakterystykę jazdy.
• Poprawa osiągów – która następuje wskutek lepszej responsywności silnika.
• Redukcja zużycia paliwa – będąca następstwem dostrojenia silnika.
• Wydłużenie żywotności silnika - dokładne dostrojenie silnika może wydłużyć jego żywotność. Usprawnienia komponentów mogą obniżyć ryzyko przeciążenia i zużycia, co skutkuje dłuższym okresem eksploatacji.
Trymowanie silnika zaburtowego
Jeśli chcesz dostroić silnik zaburtowy, najlepiej rozpocząć to od zamocowania silnika w taki sposób, aby górna część śruby napędowej znajdowała się co najmniej 2 cm poniżej dna łodzi. Taka pozycja zapobiega zaciąganiu powietrza z powierzchni wody. Należy też odpowiednio ustawić kąt nachylenia silnika. Jeśli trymowanie silnika zaburtowego to dla Ciebie zbyt wymagający proces, warto powierzyć montaż większego silnika zaburtowego profesjonalnej firmie. Pamiętaj, że w celu poprawnej działalności silnika zaburtowego, konieczne jest dostarczenie odpowiednich olejów, tj. oleju przekładniowego i oleju silnikowego. Te oleje pełnią rolę smarującą, redukują tarcie, hałas oraz zużycie części silnika. Wybór odpowiedniego oleju do silnika zaburtowego jest kluczowy. W przypadku silników dwusuwowych, które wymagają mieszanki benzyny z olejem, konieczne jest użycie specjalnego oleju przeznaczonego do silników dwusuwowych.
Lenco – co to za firma?
Jeśli zastanawiasz się co to za firma Lenco, pamiętaj, że Lenco Marine to ceniony lider w dziedzinie morskiej i żeglarskiej, który nie tylko produkuje klapy trymujące, ale także siłowniki elektryczne, podnośniki włazów, przełączniki oraz innowacyjny system Auto Glide do poziomowania łodzi.
Firma Lenco Marine, korzystając z wieloletniego doświadczenia w technologii elektrycznej, projektuje i wytwarza swoje produkty od 1986 roku, zapewniając tym samym przyjemność, bezpieczeństwo i bezproblemową żeglugę. Nie jest więc zaskoczeniem, że klapki trymujące Lenco są wyposażone we wszystkie zaawansowane funkcje technologiczne, których można oczekiwać od jednego z czołowych amerykańskich producentów morskich rozwiązań. Nie bez powodu również ich motto brzmi: "Ulepszamy najlepsze łodzie!", co oznacza, że możliwa jest modernizacja lub nawet poprawa osiągów danej łodzi, przy użyciu z komponentów dostarczanych przez firmę Lenco. Klapki trymujące marki Lenco od wielu lat wspomagają łodzie motorowe, poprawiając ich pływalność, zapewniając suchość, zwiększając prędkość oraz podnosząc poziom bezpieczeństwa i wydajności na wodzie. W asortymencie sailor24.pl dostępne są nie tylko tradycyjne klapki trymowe Lenco, ale także elektryczne podnośniki włazów, siłowniki do klap trymowych oraz różne dodatkowe akcesoria i części zamiennych.
|
|
|
|
- Producenci