• Kategorie
  • Szukaj
  • Cięgła sterownicze

Linki zmiany biegów i przepustnicy

Ustalenie prawidłowej długości linki


Pomiar jest wykonywany od dźwigni gazu / dźwigni zmiany biegów do silnika / skrzyni biegów, dodając wymiary A + B. Określoną długość należy zaokrąglić w górę. Najmniejszy możliwy promień gięcia to 200 mm.
Jeśli kable mają być podłączone do silnika zaburtowego, należy dodać kolejne 100 cm do określonej długości, ponieważ kable muszą być owinięte wokół silnika zaburtowego, aby skompensować obroty silnika zaburtowego. Te 100 cm są tylko wartością przybliżoną i mogą się różnić w zależności od silnika zaburtowego i warunków instalacji. Zestawy montażowe po stronie silnika są zwykle oferowane specjalnie przez producentów silników.image
WYSOKA WYDAJNOŚĆ
Opatentowane wysokowydajne kable typu MACH są wynikiem dziesięcioleci doświadczeń w produkcji wysokiej jakości wytrzymałych i elastycznych kabli. Innowacyjna konstrukcja rdzenia maksymalizuje efektywność i minimalizuje tarcie, a specjalna konstrukcja obudowy zapewnia maksymalną elastyczność.

Cechy i zalety
Dostępne w tych konfiguracjach

  • MACHZero = kabel uniwersalny (jak C2, C8)                                   
  • MACH5 = wersja Mercury® (jak C5)
  • MACH14 = wersja dla aktualnej OMC® (jak C14)
  • MACH36 = wersja dla GenII Mercury® (jak C36)      

 

  

silnik   Cięgło
Silnik zaburtowy Mercury® i Gen.II ™ C36 - MACH36
  Mercury®
Mariner® powyżej 50 KM (37 kW)
C5 - MACH5
  Mariner® do 50 KM (37 kW) C16
  FORCE®
SELVA®
YAMAHA®
SUZUKI®
TOHATSU®
HONDA®
NISSAN®
C2 - C8 - MACHZero
  JOHNSON® - EVINRUDE® - BRP® od 1979 - C14 - MACH14
     
Napęd rufowy Mercruiser® i Gen.II ™ C36 - MACH36
  Mercruiser® C5 - MACH5
  OMC® - BRP® od 1979 - C14 - MACH14
  Volvo-Penta®
Yanmar®
Volkswagen®
C2 - C8 - C22 - MACHZero
     
Wbudowany silnik   C2 - C8 - C22 - MACHZero
Silnik długość
Silnik zaburtowy Długość = A + B + 3 '(90 cm)
   
Wbudowane silniki / napęd rufowy Długość = A + B