- Kategorie
- Szukaj
-
Cięgła sterownicze
Linki zmiany biegów i przepustnicy
Ustalenie prawidłowej długości linki
Pomiar jest wykonywany od dźwigni gazu / dźwigni zmiany biegów do silnika / skrzyni biegów, dodając wymiary A + B. Określoną długość należy zaokrąglić w górę. Najmniejszy możliwy promień gięcia to 200 mm.
Jeśli kable mają być podłączone do silnika zaburtowego, należy dodać kolejne 100 cm do określonej długości, ponieważ kable muszą być owinięte wokół silnika zaburtowego, aby skompensować obroty silnika zaburtowego. Te 100 cm są tylko wartością przybliżoną i mogą się różnić w zależności od silnika zaburtowego i warunków instalacji. Zestawy montażowe po stronie silnika są zwykle oferowane specjalnie przez producentów silników.
WYSOKA WYDAJNOŚĆ
Opatentowane wysokowydajne kable typu MACH są wynikiem dziesięcioleci doświadczeń w produkcji wysokiej jakości wytrzymałych i elastycznych kabli. Innowacyjna konstrukcja rdzenia maksymalizuje efektywność i minimalizuje tarcie, a specjalna konstrukcja obudowy zapewnia maksymalną elastyczność.
Cechy i zalety
Dostępne w tych konfiguracjach
- MACHZero = kabel uniwersalny (jak C2, C8)
- MACH5 = wersja Mercury® (jak C5)
- MACH14 = wersja dla aktualnej OMC® (jak C14)
- MACH36 = wersja dla GenII Mercury® (jak C36)
silnik | Cięgło | |
Silnik zaburtowy | Mercury® i Gen.II ™ | C36 - MACH36 |
Mercury® Mariner® powyżej 50 KM (37 kW) |
C5 - MACH5 | |
Mariner® do 50 KM (37 kW) | C16 | |
FORCE® SELVA® YAMAHA® SUZUKI® TOHATSU® HONDA® NISSAN® |
C2 - C8 - MACHZero | |
JOHNSON® - EVINRUDE® - BRP® | od 1979 - C14 - MACH14 | |
Napęd rufowy | Mercruiser® i Gen.II ™ | C36 - MACH36 |
Mercruiser® | C5 - MACH5 | |
OMC® - BRP® | od 1979 - C14 - MACH14 | |
Volvo-Penta® Yanmar® Volkswagen® |
C2 - C8 - C22 - MACHZero | |
Wbudowany silnik | C2 - C8 - C22 - MACHZero |
Silnik | długość |
Silnik zaburtowy | Długość = A + B + 3 '(90 cm) |
Wbudowane silniki / napęd rufowy | Długość = A + B |
|
|
|
|
- Producenci