• Zwroty i reklamacje

Odstąpienia od umowy.

  1. Klientowi, będącemu konsumentem w rozumieniu art. 22 Kodeksu Cywilnego, przysługuje – na podstawie przepisów prawa – prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny, składając stosowne OŚWIADCZENIE na piśmie lub mailem na adres sklep@sailor24.pl, w terminie 14 dni i wysyłając je na adres Sklepu podany w niniejszym Regulaminie.
  2. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Zakupiony towar należy zwrócić na adres: Sailor24.pl ul. 5 Lipca 42B, 70-375 Szczecin. 
  3. Zwracany przez Klienta Towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.
  4. W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy sklep zwróci Klientowi wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy sposób dostarczenia oferowany przez Sklep), niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym został zwrócony towar. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

Zwroty i reklamacje.

  1. W przypadku gdy zakupiony produkt jest niezgodny z umową lub posiada wady fizyczne, Klient ma prawo złożyć reklamacje w oparciu o:  a) regulacje przewidziane przepisami ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. Nr 141, poz. 1176 z późn. zm.), w przypadku gdy produkt jest niezgodny z umową, b) regulacje przewidziane przepisami kodeksu cywilnego w zakresie rękojmi za wady.
  2. W przypadku stwierdzenia wady produktu, klient ma prawo do złożenia reklamacji. Aby zgłosić reklamację, należy wypełnić formularz reklamacyjny dostępny pod poniższym linkiem: FORMALARZ REKLAMACYJNY
  3. Wypełniony formularz reklamacyjny należy przesłać wraz z reklamowanym produktem na adres: ul. 5 lipca 42b, 70-375 Szczecin.
  4. Prosimy o dołączenie dowodu zakupu (np. paragonu lub faktury VAT) oraz opisanie wady produktu.
  5. Reklamacje są rozpatrywane w terminie 14 dni od dnia otrzymania przesyłki z reklamowanym produktem.
  6. Celem złożenia reklamacji Klient zobowiązany jest do poinformowania sklepu mailem na adres sklep@sailor24.pl, a następnie procedować zgodnie z otrzymanymi informacjami.
  7. Określając żądania w oparciu o tryb przewidziany art. 1 ust a)  Klient ma prawo wnioskować o doprowadzenie produktu do stanu zgodnego z umową poprzez nieodpłatną naprawę albo wymianę, chyba, że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów. Jeżeli Sklep nie będzie w stanie wywiązać się z określonych żądań, Klient ma prawo domagać się stosowanego obniżenia ceny albo może odstąpić od umowy.
  8. Określając żądania w oparciu o tryb przewidziany art. 1 ust b)  Klient ma prawo od umowy odstąpić albo żądać obniżenia ceny. Klient nie może od umowy odstąpić, jeżeli Sklep niezwłocznie, najpóźniej w terminie 14 dni wymieni rzecz wadliwą na rzecz wolną od wad albo niezwłocznie wady usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona przez Sklep lub naprawiana, chyba, że wady są nieistotne.
  9. Sklep odpowiada za niezgodność produktu konsumpcyjnego z umową (art 1 ust a), jedynie w przypadkach i na warunkach określonych prawem.
  10. Sklep odpowiada za wady produktu na podstawie rękojmi (art 1 ust b), w przypadkach i na warunkach określonych prawem.
  11. Sklep rozpatruje reklamacje w terminie 14 dni od daty otrzymania przez  Sklep zgłoszenia reklamacyjnego wraz z kompletnym, reklamowanym produktem.
  12. Sklep zastrzega sobie prawo do odmowy uznania reklamacji w przypadku dokonywania jakichkolwiek modyfikacji produktu przez Klienta.
  13. Sklep zastrzega sobie prawo do odmowy uznania reklamacji w przypadkach: wyłącznej winy użytkownika, uszkodzenia mechanicznego, niewłaściwego konserwowania i użytkowania produktu niezgodnego z instrukcją.
  14. Koszty przesyłki reklamowanego produktu w przypadku uznania reklamacji zostaną zwrócone Klientowi w terminie 14 dni od daty uznania reklamacji.

Dla Państwa wygody udostępniamy dwie możliwości szybkiego zwrotu zamówionych towarów:

  1. Wybierz opcję darmowy szybki zwrot  do 30-go dnia od daty zakupu. My zapłacimy za zwrot a środki pieniężne za towar zwrócimy Ci w formie e-bonu, który będziesz mógł wykorzystać przez kolejne 60 dni. Do paczki dołącz krótką deklarację "wybieram darmowy szybki zwrot". 
  2. Zwrócić produkt na zasadach ogólnych dotyczących konsumentów do 14 dni od daty zakupu. Ponosisz w takim przypadku koszty przesyłki (14,99 zł), które zostaną odliczone od wartości zwracanego towaru a środki pieniężne za produkty dostaniesz w takiej samej formie w jakiej dokonałeś płatności. 

Aby dokonać zwrotu wejdż na szybkiezwroty.pl postępuj zgodnie z instrukcjami na stronie. Maksymalny rozmair zwracanej paczki 41 x 38 x 64 cm, do 24 kg. Jeśli zwracasz większą paczke wyślij ją na adres: Sailor24.pl, ul. 5 lipca 42B, 70-375 Szczecin. Korzystając z szybkich zwrotów akceptujesz regulamin sklepu.    

 banery_inpost_zwroty_1920x295_darmowy_zwrot-2.jpg